UVJETI KORIŠTENJA

Uvjeti korištenja internet trgovine www.topsi.hr određuju uvjete kupnje i prodaje proizvoda poduzeća Phaselus d.o.o. (u nastavku Prodavatelj) i sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između tvrtke Phaselus d.o.o. i Kupca. Topsi internet trgovina na www.topsi.hr u vlasništvu je poduzeća Phaselus d.o.o., Srebrnjak 92, 10000 Zagreb upisanog u Sudski registar Republike Hrvatske kod Trgovačkog suda u Zagrebu, MBS .

OSNOVNI PODACI

U smislu ovih uvjeta korištenja Kupac je svaka fizička osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod posredstvom Internet trgovine www.topsi.hr (u daljnjem tekstu: Topsi internet trgovina).

U smislu ovih uvjeta korištenja Prodavatelj je poduzeće Phaselus d.o.o. sa sjedištem u ulici Srebrnjak 92, 1000 Zagreb, Hvarska, OIB: 81586544088, IBAN: HR8723400091110501029 (u daljnjem tekstu Prodavatelj).

Topsi internet trgovina otvorena je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Uporaba Topsi internet trgovine je besplatna. Kupac može staviti proizvode u košaricu i Naručiti ih. S konačnom potvrdom kupac šalje svoju narudžbu Prodavatelju. Narudžba se obrađuje i priprema ovisno o raspoloživosti proizvoda i dostavi proizvoda te se pohranjuje u bazu podataka. Kupac na e-mail dobiva obavijest o zaprimljenoj narudžbi.

POSLOVNA SPOSOBNOST

Prihvaćanjem Uvjeta poslovanja Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Prodavatelja, tj. za kupnju putem Topsi internet trgovine.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem Topsi internet trgovine prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

PODACI I PROIZVODIMA

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se  nedostatku proizvoda.

Isključenje od odgovornosti
Prodavatelj se trudi da su informacije objavljene na ovim internetskim stranicama u trenutku njihovog unošenja točne i pouzdane, međutim Prodavatelj ne može jamčiti za točnost, istinitost ili pouzdanost podataka pohranjenih na ovim internetskim stranicama jer se karakteristike, zalihe, cijene… proizvoda mogu vrlo brzo promijeniti te ih Prodavatelj ne može odmah ažurirati. U takvim slučajevima obavijestit ćemo Kupca o eventualnim promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu proizvoda.

CIJENE

Cijene prikazane u web trgovini izražene su u hrvatskim kunama za krajnjeg kupca, s uključenim PDV-om za područje Republike Hrvatske. Troškovi dostave iskazani su zasebno u hrvatskim kunama također za područje Republike Hrvatske.

SNIŽENE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme navedene promotivne aktivosti.

NAČINI PLAĆANJA

U Topsi internet trgovini mogući su slijedeći načini plaćanja:

  • uplata internet bankarstvom ili uplatnicom na naš žiro račun IBAN: HR8723400091110501029 (Privredna banka Zagreb). Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu Vašu narudžbu šaljemo na odabrani Tisak kiosk ili brzom poštom. Odabrane proizvode (Vašu narudžbu) držimo rezervirane 2 radna dana.
  • plaćanje pružatelju usluge brze pošte prilikom dostave proizvoda na kućnu adresu.

NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA O KUPNJI

Proizvodi se naručuju dodavanjem proizvoda u košaricu i dalje popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada Kupac prođe cijeli postupak narudžbe. U trenutku kada je narudžba zaprimljena, Prodavatelj će elektronskim putem u obliku e-mail-a obavijestiti Kupca o tome da je narudžba zaprimljena.

Nakon što potvrde predautorizacije Phaselus d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca da je kupio proizvod te da je proizvod poslan.

U slučaju plaćanja e-bankingom ili općom uplatom Ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Phaselus d.o.o. zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, Phaselus d.o.o. se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 2 radna dana, točnije ne uključujući subotu i nedjelju te praznike. Nakon isteka 2 radna dana od primitka narudžbe Phaselus d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.

DOSTAVA

Topsi internet trgovina nudi mogućnost dostave naručene robe koristeći usluge poduzeća:

  • Tisak plus d.o.o. (dostava na kisok Tisak) ili
  • GLS Croatia d.o.o. (brza pošta = dostava na kućnu adresu) kako slijedi:

Roba se isporučuje djelatnicima na:

  • odabrani Tisak kiosk u roku od 2 radna dana od dana primitka uplate (najčešće i ranije). Kada pošiljka stigne na odabrani Tisak kiosk Kupac će dobiti obavijest na broj mobilnog telefona koji je napisao u elektroničkom formuralu prilikom nručivanja proizvoda u Topsi internet trgovini.
  • brze pošte u roku od 1 radnog dana od primitka narudžbe kod plaćanja pouzećem ili od primitka uplate kod plaćanja na račun.

Dostava na kućnu adresu obavlja se na adresu koja je navedena u narudžbi. Roba se dostavlja na kućnu adresu u roku 1 do 5 radnih dana od predaje robe poduzeću koje vrši dostavu. Navedeni rok je dan od strane poduzeća koje vrši dostavu stoga preporučujemo da se upoznate s Općim uvjetima poslovanja poduzeća Tisak plus d.o.o. i GLS Croatia d.o.o.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu, a nastale od strane pružatelja usluge dostave, te se gore navedeni rokovi mogu i produžiti.

Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla ili nepredviđenih okolnosti moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.

Ukoliko pružatelji usluge dostave izmijene cijene dostave prodavatelj će novu cijenu jasno iskazati u Topsi internet trgovini.

Za narudžbu ukupnog iznosa većeg od 300 kn DOSTAVA JE BESPLATNA. Ako je dostava besplatna i za manje iznose ili ako artikl neće imati besplatnu dostavu to će biti navedeno na narudžbi i/ili u promotivnim aktivnostima. Besplatna dostava nije važeća u vrijeme općeg velikog sniženja (iznad 30%).

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti Phaselus d.o.o. ima pravo uskratiti kupcu uplaćeni iznos kupoprodajne cijene.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu, a ponovno naruči robu putem Topsi Internet trgovine Prodavatelj zadržava pravo ponovne naplate troškova dostave.

Phaselus d.o.o, zadržava pravo ne slanja narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt podacima kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

PRIJENOS VLASNIŠTVA I OBVEZE KUPCA

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke na Tisak kiosk.

Phaselus d.o.o. nije odgovoran u slučaju da Kupac nije unio ispravno podatke za dostavu te iz tog razloga pošiljka proizvoda nije došla na odredište.

Phaselus d.o.o. nije odgovoran ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.

Ukoliko ne dobijete sms poruku od Tisak plus d.o.o. o pristiglom paketu u roku od 5 radnih dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate Tisak plus d.o.o. i provjerite gdje je pošiljka.

Ukoliko ne dobijete pošiljku od GLS Croatia d.o.o. u roku od 2 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate GLS Croatia d.o.o. i provjerite gdje je pošiljka.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio.

MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA

Phaselus d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

Prodavatelj ne odgovara Kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima i oštećenja ambalaže koja su nastala kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili oštećenja ambalaže i drugi manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

U slučaju oštećenja koje uzrokuje vidljivi nedostatak proizvoda kod preuzimanja pošiljke Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti te može odbiti primitak i ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i riješili situaciju.

Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu te je Kupac dužan usporediti primljene artikle s računom i ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 (osam) dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije izvan roka od osam dana se neće uvažavati.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari), a što je Kupac utvrdio po otvaranju proizvoda, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene. U tom slučaju molimo Kupce da nas odmah po uočavanju skrivenog nedostatka kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku riješili situaciju.

REKLAMACIJE I POVRATI

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije naručena.
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga Kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju i to e-mailom na info@topsi.hr ili preporučenom pošiljkom na adresu Phaselus d.o.o., Srebrnjak 92, 10000 Zagreb, Hrvatska.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe, na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Phaselus d.o.o. potvrditi će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za neoštećeni i valjani proizvod.

Phaselus d.o.o. prihvatiti će povrat isporučenih proizvoda o svom trošku ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Phaselus d.o.o. .

Phaselus do.o. ne odobrava povrate korištenih,  ispravnih proizvoda.

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci Phaselus d.o.o. omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem preporučene pošte na adresu Phaselus d.o.o., Srebrnjak 92, 10000 Zagreb., Hrvatska ili putem maila info@topsi.hr .

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Phaselus d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

IZJAVA O ODGOVORNOSTI

Opisi proizvoda i cjelokupan sadržaj na Topsi internet trgovini nisu medicinski savjeti kao ni savjeti za postavljanje dijagnoze ili terapije. Kupci preuzimaju odgovornost za svaku štetu koja je posljedica njihovih aktivnosti koje nisu u skladu s prethodno navedenim, kao i za drugu vrstu štete koja bi iz toga mogla proizići.

ZAVRŠNE ODREDBE

Označavanjem kvadrata na elektroničkom formularu narudžbe prilikom naručivanja proizvoda u Topsi internet trgovini Kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta korištenja i prihvaća da oni čine sastavni dio Ugovora o kupoprodaji. [/vc_column_text]